19 de juny

Motos clásicas 80



Crònica 1r esdeveniment Pelayos de la Presa

L'associació www.motosclasicas80.com va organitzar la seva primera trobada de Motos Clàssiques a Pelayos de la Presa, ClásicosOnRoad, amb la participació de motos d'època entre els anys setanta i finals dels noranta. L'èxit d'aquest esdeveniment va tenir com a objectiu oferir a tots els participants gaudir de la mateixa passió que ens uneix durant tot el dissabte 19 de juny.

Al llarg del dia es van dur a terme una sèrie d'activitats, entre elles caminar per la Serra de Gredos i l'entorn de l'Escorial, d'aproximadament 150 quilòmetres sense Roadbook ni GPS, visitant diferents punts d'interès, i amb una durada d'entre 3 i 4 hores a un ritme tranquil, ja que no era una competició , sent la màxima prioritat el gaudi d'aquestes meravelloses màquines de dues rodes la presència de les quals no va deixar indiferent a ningú. Al llarg del dia es van dur a terme una sèrie d'activitats, entre elles caminar per la Serra de Gredos i l'entorn de l'Escorial, d'aproximadament 150 quilòmetres sense Roadbook ni GPS, visitant diferents punts d'interès, i amb una durada d'entre 3 i 4 hores a un ritme tranquil, ja que no era una competició , sent la màxima prioritat el gaudi d'aquestes meravelloses màquines de dues rodes la presència de les quals no va deixar indiferent a ningú. 

El trajecte es va dur a terme a l'antiga manera, donant un mapa a cada participant amb el seu dorsal, que havia de seguir una ruta planificada i els punts d'interès marcats, fins a acabar en el mateix punt de partida. L'objectiu no és el temps aconseguit ni la velocitat aconseguida, sinó que cada pilot cobreixi la ruta al seu ritme,El trajecte es va dur a terme a l'antiga manera, donant un mapa a cada participant amb el seu dorsal, que havia de seguir una ruta planificada i els punts d'interès marcats, fins a acabar en el mateix punt de partida. L'objectiu no és el temps aconseguit ni la velocitat aconseguida, sinó que cada pilot cobreixi la ruta al seu ritme, gaudint dels espectaculars camins i paisatges posteriors que han estat meticulosament escollits i estudiats amb molts mesos d'antelació per l'organització. gaudint dels espectaculars camins i paisatges posteriors que han estat meticulosament escollits i estudiats amb molts mesos d'antelació per l'organització. 

Les motos van començar a sortir dels mateixos Pelayos de la Presa en grups de 10 a partir de les 8.30h. No només hi va haver un bon ambient entre els participants que van exhibir amb orgull les seves bicicletes, sinó que un ambient retro molt especial va començar a impregnar-se de la sensació de retrocedir en el temps. Una autèntica passarel·la de belles motos clàssiques plenes de personalitat,Les motos van començar a sortir dels mateixos Pelayos de la Presa en grups de 10 a partir de les 8.30h. No només hi va haver un bon ambient entre els participants que van exhibir amb orgull les seves bicicletes, sinó que un ambient retro molt especial va començar a impregnar-se de la sensació de retrocedir en el temps. Una autèntica passarel·la de belles motos clàssiques plenes de personalitat, glamour i una gran varietat de tecnologies, incloses les motos espanyoles de 2 temps dels anys 70, com Montesa King Scorpion 250, Ossa Copa 250, Bultaco Shrapnel 250, no podia faltar al boxejador BMW R90S i R100 a més del preuat GS100. També hi havia un aire italià amb diversos Benelli, Ducati i Guzzi dels anys 70 i 80.glamour i una gran varietat de tecnologies, incloses les motos espanyoles de 2 temps dels anys 70, com Montesa King Scorpion 250, Ossa Copa 250, Bultaco Shrapnel 250, no podia faltar al boxejador BMW R90S i R100 a més del preuat GS100. També hi havia un aire italià amb diversos Benelli, Ducati i Guzzi dels anys 70 i 80. Va comptar amb l'impressionant Benelli 750 Sei de 6 cilindres en línia de 1973 o la Ducati Pantah 600 de 1983. Finalment, les motos japoneses van representar la dècada de finals dels 80 i 90, encara que també es van poder veure alguns japonesos dels anys 70. No podien faltar les icones de l'època com l'Honda RC30, Suzuki GSXR750 entre d'altres.Va comptar amb l'impressionant Benelli 750 Sei de 6 cilindres en línia de 1973 o la Ducati Pantah 600 de 1983. Finalment, les motos japoneses van representar la dècada de finals dels 80 i 90, encara que també es van poder veure alguns japonesos dels anys 70. No podien faltar les icones de l'època com l'Honda RC30, Suzuki GSXR750 entre d'altres.
Afegeix al calendari